Nowi mieszczanie chcą lepiej
– W polskich miastach w ewolucyjnym tempie toczą się rewolucyjne zmiany. Stoi za nimi nowe pokolenie mieszczan, które niemal wszędzie szuka wyższej jakości, a miasta traktuje nie jak sypialnie, ale jak przestrzeń do życia. Zmienia się to, co pijemy, gdzie robimy zakupy i czego oczekujemy od samorządowej władzy. Piękne jest to, że powoli „lepsze” wypiera „gorsze” – przeczytacie we wstępniaku do cyklu moich felietonów, wywiadów i raportów ze zmienianych na lepsze polskich miast, które znajdziecie od dziś co dwa tygodnie w Marketingu przy Kawie.
Najlepszym polskim portalu poświęconym marketingowi i wszystkiemu, co się z nim wiąże.
Będzie o targach, będzie o reklamach – tych szpecących i tych estetycznych -będzie o aDaSiACH i Pogromcach Bazgrołów, i o tym, że nie tolerujemy już bylejakości, która trawi nasz samorząd, a wraz z nim całą przestrzeń naszego miejskiego życia. Pierwszy tekst znajdziecie tutaj. Kolejne co dwa tygodnie.
–1 Komentarz–
Tak trzymać a Węgrzyna traktuję z dbeltową atencją.