Był rzecznikiem Wisły Kraków, teraz może pracować dla Ciebie!
Marketing Kraków: Był rzecznikiem prasowym Wisły Kraków. Zarządzał polityką marketingowo-wizerunkową w klubach piłkarskich, koszykarskich i siatkarskich w całej Polsce. Rozwijał też m.in. firmę czołowego dystrybutora maszyn rolniczych i budowlanych, a w globalnej giełdzie kryptowalut współpracował ze słynną francuską drużyną Paris Saint-Germain. Teraz Damian Juszczyk może pracować dla Ciebie! Jego agencja wciąż szuka bowiem zleceń z zakresu social mediów, marketingu i public relations, a sam nie kryje, że jest też otwarty na ciekawe propozycje pracy na etacie.
Gdy tuż po trzydziestce ma się na koncie dwa tytuły magistra (z dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz psychologii), a liczba ukończonych kursów i studiów podyplomowych powoli nie mieści się na palcach dwóch rąk, musi to robić wrażenie. 33-letni Damian Juszczyk zarządzania, marketingu czy kreowania social mediów uczył się m.in. w Barcelonie przy koszykarskiej Lidze Mistrzów (Eurolidze), podczas programu pod patronatem światowej federacji piłkarskiej FIFA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz na innych czołowych uczelniach, takich jak Uniwersytet Ca’Foscari w Wenecji, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie czy na kursach organizowanych przez hiszpański klub FC Barcelona.
„Poszerzanie wiedzy i przede wszystkim horyzontów to moja pasja i hobby, to takie zdrowe uzależnienie. W branżach marketingu, PR-u czy komunikacji warto cały czas podążać za najnowszymi trendami, śledzić nowe narzędzia i mechanizmy. Wszystko to po to, by z dodatkiem własnej pomysłowości szukać skutecznych, ale i niesztampowych metod kreowania marek czy atrakcyjnego docierania do odbiorców i niejednokrotnie przekładania tego na sprzedaż, a zatem na zyski dla firmy” – tłumaczy Damian Juszczyk.
Od sportu po maszyny rolnicze
Jak sam podkreśla, żadnej branży się nie boi. Współpracował już m.in. z podmiotami z dziedzin takich, jak sport, esport, IT, kryptowaluty, maszyny, a nawet z segmentami beauty i… usług pogrzebowych, dla tego ostatniego wspierając prowadzenie mediów społecznościowych jednego z lokalnych zakładów. Największą popularność przyniosła mu jednak funkcja rzecznika Wisły Kraków za kadencji aż trzech właścicieli i kilkunastu zarządów tego klubu, m.in. dzięki przywiązywaniu dużej wagi także do kontaktu z kibicami i obdarzania ich szacunkiem, przez regularny kontakt za pośrednictwem mediów społecznościowych.
„Lubię dużą dynamikę, koordynowanie wielu projektów. Największą przyjemność sprawia mi atrakcyjne opakowywanie projektów – czy to w formie wizualnej, czy też ubieranie ich w odpowiednie słowa. W Zawierciu byłem autorem kreowania tożsamości drużyny jako #JurajskichRycerzy, a np. w Serafin Maszyny pokazaliśmy, że za maszynami stoją ciężko pracujący na renomę firmy ludzie, poprzez hasło #LudzkaStronaMaszyn.
Marketing Kraków: Agencja czy etat?
Od lutego Juszczyk prowadzi własną agencję marketingowa, funkcjonującą zarówno jako SPORTSMAN Marketing – Agencja Marketingu (nie tylko) Sportowego, jak i jako Marketing Ekspert – Reklamuj się skutecznie, z naciskiem na pozostałe branże. Aktualnie współpracuje m.in. z krakowskim studiem treningu EMS Synergy oraz w roli menedżera reprezentuje znaną sędzię piłkarską i influencerkę – Karolinę Bojar.
Koronawirusowe okoliczności nieco przerzedziły liczbę klientów agencji, a jej szef nie ukrywa, że jest otwarty na wiele nowych zleceń z zakresu m.in. marketingu, public relations, copywritingu, content marketingu czy social mediów. „To właśnie ta różnorodność i szeroki zakres obowiązków nierzadko stanowią wyzwanie, ale w końcowym rozrachunku są powodem do odczuwania olbrzymiej satysfakcji po kończonych kolejnymi sukcesami projektach. Nie zamykam się jednak na nowe możliwości. Oprócz bieżącego wsparcia firm i osób prywatnych, w przypadku otrzymania ciekawej propozycji pracy na etacie – szczególnie z Krakowa i Małopolski – na pewno bym ją rozważył” – deklaruje Damian Juszczyk, który w nietypowy sposób promuje się w jednym z portali, określając się mianem „Magika Marketingu”, o których to czarach mogą Państwo przeczytać TUTAJ.
[MATERIAŁ PARTNERA.]
–2 komentarze–
Może by tak się pan Damian zastanowił nad tym dlaczego jego historia zatrudnienia jest tak gęsta? Dlaczego nigdzie nie zabawił na dłużej? Do pracy w mediach i marketingu potrzeba rzetelnej wiedzy i doświadczenia, a nie sukcesów na miarę zadufanego w sobie stażysty.
Wiadomość nr 1 na blogu: pan X szuka pracy 😉 hahahahaha